Sprawozdanie składanie jest elektronicznie poprzez konto w BDO.
Jak to zrobić?
1. Przejdź na stronę https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/ i wybierz właściwy dla siebie sposób logowania - jeśli jesteś użytkownikiem głównym musisz zalogować się poprzez login.gov.pl (poprzez Profil Zaufany czy e-dowód), z kolei użytkownik podrzędny loguje się poprzez login i hasło, gdzie loginem jest adres e-mail podany podczas nadawania uprawnień.
2. Po przejściu do panelu BDO należy wybrać firmę - przy nazwie firmy po prawej stronie znajduje się napis "Opcje", na który trzeba kliknąć i nacisnąć "wybierz". Analogicznie trzeba postąpić przy wyborze miejsca prowadzenia działalności.
3. Po lewej stronie znajduje się menu, w którym należy nacisnąć napis "SPRAWOZDAWCZOŚĆ", a następnie wybrać opcję "Sprawozdawczość o produktach, opakowaniach i o gospodarowaniu odpadami". Kliknij w przycisk "nowe sprawozdanie".
4. Wypełnij poszczególne pola sprawozdania:
5. Przejdź do Działu II sprawozdania, tabela 4, kliknij napis "opcje" i wybierz "dodaj".
6. W kolejnym etapie zostaje wyświetlona karta, w której należy wpisać ilość zakupionych i wydanych toreb z podziałem na ich grubość. W pola, które mają pozostać puste należy wpisać "0".
7. Na koniec należy wybrać opcję "złóż sprawozdanie".
8 Złożone sprawozdanie będzie widoczne na liście sprawozdań. Jego status powinien widnieć jako "złożone". Po złożeniu sprawozdania można pobrać Urzędowe Poświadczenie Odbioru. W tym celu przy sprawozdaniu kliknij "opcje", a następnie „Pobierz UPO”.
9 Na koniec wyloguj się z systemu.
Poprzednia
Następna