iGostyn.pl reklamy
Ważne sprawy

Zmiany w funkcjonowaniu starostwa

Zdjęcie: Archiwum
Poniżej publikujemy komunikat Starostwa Powiatowego w Gostyniu w sprawie pracy urzędu.
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. polecającym wykonywanie pracy zdalnej przez urzędy administracji publicznej i tym samym czasowym ograniczeniem bezpośredniej obsługi Klientów informujemy, że przy drzwiach budynków przy ul. Wrocławskiej 256, Wrocławskiej 154, Wrocławskiej 8 i Poznańskiej 200 umieszczono skrzynki, do których mieszkańcy mogą wrzucać bieżącą korespondencję z urzędem.
 
Klienci, chcący skorzystać z usług wydziałów bezpośrednio, są zobowiązani umówić się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
 
W głównym budynku Starostwa Powiatowego w Gostyniu (ul. Wrocławska 256)
  • Kancelaria Starosty – 65 575 25 13
  • Biuro Obsługi Klienta – 65 575 25 53
  • Biuro Rady Powiatu – 65 575 25 16
  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów – 65 575 25 17
  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa – 65 575 25 47
  • Wydział Oświaty i Spraw Społecznych – 65 575 25 51
  • Wydział Finansów – 65 575 25 24
  • Wydział Zarządzania i Inwestycji – 65 575 25 52
  • Biuro Promocji i Rozwoju Powiatu – 65 575 25 49
  • Biuro Zarządzania Kryzysowego – 65 575 25 30
  • Biuro Zamówień Publicznych – 65 575 25 21
 
W Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności (ul. Wrocławska 8)
  •  tel. 65 572 01 91
 
W Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami (ul. Poznańska 200)
  • W sprawach związanych z gospodarką nieruchomościami – 65 575 25 37
  • W sprawach związanych z geodezją i kartografią – 65 572 54 75
  • W sprawach związanych z ewidencją gruntów – 65 300 21 62 lub 65 300 21 63
  • W sprawach związanych z ochroną gruntów rolnych - 65 575 25 35
W Wydziale Architektury i Budownictwa (ul. Poznańska 200)
  • W sprawach związanych z wydaniem pozwolenia na budowę – 65 575 25 38
  • W sprawach ze zgłoszeniem robót budowlanych – 65 572 25 39
W referacie ds. dróg (ul. Poznańska 200)
  • 65 572 37 96, 65 575 19 65
 
Jednocześnie informujemy, że Wydział Komunikacji i Dróg - referat ds. komunikacji (ul. Wrocławska 154) wznowił bezpośrednią obsługę Klienta w pełnym zakresie. Będzie ona prowadzona przy zachowaniu szczególnej ostrożności, które obowiązują w przestrzeni publicznej.
 
 
Klienci, chcący skorzystać z usług wydziału, są zobowiązani umówić się telefonicznie.
  • w sprawach związanych z rejestracją pojazdu, pod numerem – 65 575 25 32 lub 65 575 25 31
  • w sprawach związanych z prawem jazdy – 65 575 25 34
Istnieje także możliwość umawiania się przez internet na dotychczasowych zasadach.
 
Mieszkańcy umawiani będą co pół godziny. Wejść do referatu będą mogły tylko osoby umówione o wyznaczonej godzinie. W związku z tym bardzo prosimy o punktualność.
 
Do umieszczonej przed wejściem do referatu skrzynki podawczej prosimy wrzucać tylko zawiadomienia o zbyciu pojazdu.



Tworzenie stron i sklepów internetowych - internetka.pl

Czytaj również


WALBET

PIOTROWSCY - MAXSERWIS KROTOSZYN

CERMOTOR

mobilny żuraw gostyń

OKNA MARCINKOWSKI

reklama w internecie

POLUB NAS NA FACEBOOKU

reklama w sieci gazet

zamów reklamę